vrijdag 12 september 2008

500

Er mogen vandaag 500 kaarsjes op de taart, want dit is de 500e post op dit log. Tijd om een top 5 samen te stellen van de meest bezochte bijdragen.

5 - Krachtcentrale
Het verhaal over de vocoder van Kraftwerk wordt blijkbaar door heel veel mensen bekeken als ze wat meer willen weten over wat een vocoder is.

4 - Muis
Al zeg ik het zelf, best wel een grappig verhaaltje over hoe wij een muis vonden in ons huisje. NB: Poes vangt tegenwoordig zoveel muizen dat ik dit echt nooit meer zie gebeuren.

3 - De bikini-carwash
Belgiƫ is biljant! Als het afgeschaft wordt, moeten we meteen weer zo'n staat oprichten. Een bikini-carwash...geniaal!

2 - Pindakaas
Echt waar gebeurd, dit verhaal. "Can ik you help?", vroeg die uitermate hulpvaardige man. En die touristen begrepen hem ook nog!

1 - Bejaardensex
Uiteraard, het enige verhaal met sex in de titel is het meest bezocht! Moet dan wel lichtelijk teleurstellend zijn dat je bij een verhaal uitkomt en niet bij een vrouw van 85 die haar lellend vlees toont aan de wereld.

Mijn persoonlijke favoriet van het afgelopen jaar vind ik moeilijk om te zeggen, bescheiden als ik ben. Maar, dit verhaal over Katie Melua behoort wel tot mijn favorieten. Vooral omdat elke keer als ik haar hoor op de radio bij mezelf denk "welke zichzelf respecterende man kan dit gekweel nou horen?". Frits Spits blijkbaar, want die stelde laatst in een afkondiging "Goed he, dit nummer van Katie Melua. Het is zo goed dat ik wel wil beweren dat jij geen enkel slechte plaat van Katie op kan noemen!" Ik dacht bij mezelf "heb je effe een uurtje?"

Geen opmerkingen: