donderdag 25 september 2008

ikTelefoon 2

Het is de koning der gadgets, zoals ik eerder al berichtte, de iPhone van Apple. En omdat ik toch wel erg gek ben op gadgets ben ik eens gaan speuren. Wat blijkt? Op dit moment kan je een abonnement afsluiten bij T-Mobile dat maar een paar euro per maand méér kost dan mijn huidige abonnement. Maar ja, dan zit je bij T-Mobile en daar was ik niet voor niets ooit weggegaan. Weer even wat verder speuren leerde mij ook dat de iPhone een probleem heeft met de ontvangst. Dat in combinatie met de dramatische dekking van T-Mobile (er is werkelijk helemaal niets veranderd in al die jaren!) denk ik dat het verstandiger is om een simlock vrije iPhone te kopen. Maar waar? Op E-bay staan er een aantal, maar voor exorbitante bedragen. Bovendien is het onzeker dat je krijgt wat je hebt besteld. Nog maar even verder speuren...

Geen opmerkingen: