woensdag 17 september 2008

Joseph

Laatst reden we vanuit Italië met de auto terug naar Nederland. Ik vind het altijd prettig om in de auto naar de Nederlandse radio te luisteren, dus toen we de Nederlandse grens naderden verwisselde ik de MP3-cd voor de radio. Ongelukkigerwijs viel ik midden in een programma dat de Avro uitzendt vanaf 24:00 uur op zaterdagavond, Musical Moods. Zoals de naam al doet vermoeden, is dit een programma waarin muziek uit musicals centraal staat. Voor het hele programma heb ik eigenlijk maar één typering: vreselijk knap. Knap dat je zoveel k#t-muziek in 2 uur op de radio kan draaien en het dan ook nog eens enorm enthousiast kan presenteren. Het geheel wordt namelijk aan elkaar gebabbeld door Frits Sissing, een oprechte musical-liefhebber. Dat moet je ook wel zijn als je over alle Nederlandse versies van musicals met zoveel vuur kan praten. Ik hield het welgeteld 7 minuten uit bij dit programma, gillend naar een andere zender.
Nu is er dan op tv de zoektocht naar "Joseph", ook weer gepresenteerd door Frits Sissing. "Wie is toch die Joseph?" vroeg Geri zich afgelopen week hardop af. "De enige Joseph die ik ken is Stalin en die is al jaren dood!"

Geen opmerkingen: