woensdag 3 september 2008

Wat hebbie daahaan?!?! (deel 2)

Op maandag 18-8 reden we naar de Ikea in A'dam Zuidoost om meubels voor Geri's kamer te gaan kopen. Mijn moeder zegt nogal eens "met passen en meten wordt veel tijd versleten" en dat bleek ook weer van toepassing op het proppen van de Ikea-pakketten in onze Hummer. Uiteindelijk paste het allemaal (ook al kon ik maar met moeite schakelen - ach, gewoon over de snelweg en niet te veel schakelen) en met de auto ligt achterover hellend reden we huiswaarts.
Wat ik me nooit zo realiseer als ik die Ikea-meubels ophaal, is dat ze meestal niet zoveel wegen bij het inladen maar als je ze dan uit de auto moet halen, naar binnen slepen en vooral de trap op moet dragen, ze op wonderbaarlijke wijze het gewicht van een kamerolifant benaderen. Je bent al kapot voordat je nog maar 1 schroef in dat hout hebt gedraaid!
Dinsdagmiddag had ik alles in elkaar gezet (2 kasten, 2 bureaus en een rolgordijn) en ook het afval naar de stort gebracht. Geri blij. We konden ons gaan voorbereiden op onze vakantie in Italiƫ.

Geen opmerkingen: