woensdag 24 september 2008

Inbraak

Het is alweer een tijdje wat stil op dit blog, maar dat is niet helemaal zonder reden. Afgelopen zaterdag is er namelijk ingebroken in het kantoor van mijn werk. Heel erg vervelend, want al is er dan bijna niets meegenomen, de schade was toch behoorlijk groot. Alleen al de deuren, maar verder is er ook van alles kapot gemaakt. Wat precies allemaal, dat ga ik hier niet vertellen. Het politie onderzoek is nog niet afgerond en dan lijkt het me niet verstandig om op internet te zetten wat er allemaal is gebeurd.
Hoe dan ook, ik ben er de afgelopen dagen erg druk mee geweest. Zo druk, dat ik 's avonds geen zin meer had om een stukje te schrijven voor de volgende dag. Nu alles weer meer op orde is, kan je ook hier weer wat verhalen verwachten.

Geen opmerkingen: