dinsdag 13 juni 2006

ff een update!

Er zijn zoveel ontwikkelingen in het leven van Geri en mijzelf dat ik het hoog tijd vond voor een update op het log.

Om te beginnen is het huis in Almere verkocht! Ja ja, wat is de overeenkomst tussen ons huis in Almere en het konijn van de buren? Ze halen allebei de kerst niet! Nou ja, het huis natuurlijk wel, maar dan met een mevrouw die er dampende roti zal staan koken en niet met ons (die het konijn van de buren op de braadslee gaar zouden stomen als we er nog woonden tegen die tijd). Het is uiteindelijk nog erg snel gegaan, 4 maanden, maar we moeten er wel heel snel uit. Op 14 juli komt nl. de verhuiswagen voorrijden, dan gaan de spulletjes in opslag en wij gaan tijdelijk bij mijn ouders in Heiloo wonen. Want op dit moment hebben we nog geen nieuw huis gekocht. We zijn wel druk aan het kijken, we hebben zelfs op een huis geboden, maar uiteindelijk werd het biedproces door de verkoper gestopt; ze vonden dat we te weinig boden en hadden geen zin in spelletjes. Tja, dat is nou Heiloo, de arrogantie ten top. Welkom terug...

Op mijn werk is het goed, maar ik wil wel graag wat meer uitdaging in mijn volgende opdracht. Het is gezellig met de collega's en ik rij hier bijna filevrij naar toe, maar om nou te zeggen dat het werk moeilijk is en dat ik het niet aan kan...nou, nee. De sfeer is wel ongedwongen, stropdasloos zal ik maar zeggen, en dat is erg prettig. En, dat zou ik bijna vergeten, de kantine is uitstekend!

Op dit moment is mijn schoonmoeder bij ons in huis tot begin juli. Voor Geri is het erg prettig om haar moeder om zich heen te hebben, alhoewel we er allebei af en toe ook een beetje moe van worden. Maar de pluspunten zijn dat het eten klaar is als ik thuis kom, het huis is aan kant en onze poes knort tevreden op de bank. Bovendien hoef ik ’s avonds niet meer een hele fles wijn op te drinken, want Mamoeshi spuugt er net als ik ook niet in!

Al met al hebben we het dus redelijk drukkig. ’s Avonds heb ik er dan ook vaak de kracht niet meer voor om wat te schrijven voor het log, maar RollerCoasterTycoon speel ik, soms tot irritatie van Geri, nog steeds met volle overgave! Diverse pretparken heb ik al van de ondergang kunnen redden door mijn combinatie van vernuftig zakeninstinct en creativiteit. ;-)

Geen opmerkingen: