woensdag 21 juni 2006

406

Sinds 1 mei werk ik voor een andere werkgever die mij een leaseauto heeft gegeven. Probleempje is alleen dat ik zelf nog steeds een eigen auto voor de deur heb staan. En dus moet ik die auto verkopen, want twee auto’s is een beetje te veel van het goede. Particulier verkopen lukte niet, dus togen we afgelopen zaterdag maar eens naar wat dealers. Wat is dat toch met die dealers? Op het moment dat je een auto komt kopen dan vertellen ze je dat je maar geluk hebt met zo’n mooie auto voor zo weinig geld, en als je er van af moet dan is er geen animo voor en is het allemaal moeilijk moeilijk.
Nou zeggen ze dat het internet zo’n goede plek is voor dit soort dingen, dus bij dezen.

Het is een lichtblauwe Peugeot 406 uit 2003 met 62.000 echte kilometers op de teller. Veel extra's: geregelde airco, ABS, centrale deurvergrendeling met afstandbediening, elektr. ramen voor en achter, mistlampen, startonderbreker, stuurbekrachtiging, af fabriek ingebouwde radio/cassette/cd-speler met 6 cd-wisselaar en 6 speakers, dubbele airbags, etc.
De APK keuring is geldig tot januari 2007 en hij heeft een grote beurt gehad in januari 2006. De bandjes zijn aangeschaft in 2005.

Dit is echt een fijne (gezins-)auto. We zijn ermee op vakantie naar Italië geweest vorig jaar en de hoeveelheid rommel die je mee kan nemen in deze wagen is echt ongelooflijk. Daar komt bij dat je heerlijk ontspannen zit in de oh zo bekende Franse fauteuils.
Wie maakt me los?!?!?

Geen opmerkingen: