maandag 25 februari 2008

Ik was ook Ben

Zoals gisteren gemeld, ik was een week weg, kom je terug, is je oude mobiele telefoon provider terug. Ik was absoluut Benthousiast. Mijn eerste mobieltje heb ik van Ben gekregen, het was een blauwe Ericsson die al na een half jaar problemen had met de batterij. Die zat er namelijk op de achterkant tegenaan "geplakt" en na één keer dat ding te hebben laten vallen zat die batterij al wat losjes. Dat werd na verloop van tijd alleen maar erger totdat ik op een gegeven moment alleen maar gesprekken kon voeren van 10 seconden. Wel lekker snel, maar funest voor zo'n ouwehoer als ik ben!
Destijds koos ik voor Ben omdat ik de reclames briljant vond. Ja hoor, dat geef ik gewoon toe. Volgens mij was dit de reclame die me destijds overhaalde. Trouwens, heel veel van die oude reclames kan je hier zien.
Toen Ben opging in T-Mobile heb ik mijn abonnementstermijn uitgezeten en ben ik overgestapt naar een andere provider. Ik was echt een beetje bedroefd toen Ben ermee ophield, ik vond het een briljante naam, geweldige commercials en Ben werkte ook nog eens gewoon goed. Geen gezeik, gewoon overal bellen voor weinig.

Nu is Ben dan terug. T-Mobile heeft zich gerealiseerd dat het merk Ben destijds heel veel mensen aansprak en dat het misschien niet zo'n goed idee was om Ben een nekschot te geven. Als een slechte soapacteur staat Ben nu dan ineens weer op, hij leeft! Maar of ik me weer laat overhalen? Ik weet het niet.

Geen opmerkingen: