woensdag 18 oktober 2006

Ja hoor!

...Het is weer zover! Dat dacht ik vanmorgen toen ik mijn computer opstartte. Afgelopen zaterdag was ik een dvd aan het branden toen tot 2 keer toe mijn computer "bevroor". Vervolgens heb ik de computer opnieuw opgestart en toen deed 'ie het prima. Zaterdagavond, zondag, maandag, dinsdag, geen probleem. Maar woensdagochtend....het blauwe scherm des doods en hij startte weer opnieuw op! Windows gestart in de "veilige modus", geprobeerd het systeem terug te zetten, werkt niet!

De ironie is dat ik na een paar maanden weer het vertrouwen in de pc begon te krijgen en alweer begon te twijfelen over de nut en noodzaak van de aanschaf van een Apple. Na vanmorgen (ik werd om 5:15 uur ruw gewekt door een mug...) weet ik het zeker: er komt een Apple! Misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar er komt een dag dat ik verlost zal zijn van Bill Gates nachtmerrie-machines!

Geen opmerkingen: