maandag 30 juni 2008

Poule poule poule

Nu het EK is afgelopen en de overwinning daar is van de Spanjaarden is het tijd om de stand op te maken van de poule. Tot mijn eigen verbazing ben ik op de tweede plaats geĆ«indigd en dat betekent toch een winst van bijna €50. En dat terwijl ik helemaal niets, maar dan ook geen ene snars verstand van voetbal heb! Ja, ik weet wat buitenspel is, maar dat is dan ook wel meteen de grens van mijn voetbalkunde.
Bij het invullen dacht ik bij mezelf "welke ploeg zal voor een sensatie kunnen zorgen?" en kwam ik uit op Rusland. Toen het EK begon hoorde ik dat Hidding de coach was, dat heeft dus niet meegewogen in mijn keuze voor de outsider. Uiteraard had ik wel voorspeld dat Nederland zou winnen, maar dat zou ik zelfs nog willen voorspellen als het veteranen elftal zou spelen. Je wilt tenslotte toch dat je eigen land wint. Tegen beter weten in.
Jammer genoeg gaat het in de F1 poule een heel stuk minder met mij. Daar bungel ik onderaan. Maar dat gaat ook niet om geld, dus da's niet zo erg. Daar is het juist een straf als je wint, want de winnaar organiseert een BBQ. Alleen weet de winnaar dat nog niet.

Geen opmerkingen: