dinsdag 10 juni 2008

Total loss

Gistermiddag stond ik op de pont toen Geri me zei dat een mevrouw een briefje in de bus had gestopt waarop stond dat ze onze voor de deur geparkeerde auto aan had gereden. Meteen sprongen bij mij alle seinen op rood.
"Hoe bedoel je, 'aangereden'?!?"
"Ja, dat weet ik ook niet, dat staat hier."
"Kan je niet even gaan kijken wat er aan de hand is?"
"Ik zie toch niets aan die auto, regel jij dat maar."
De hele weg terug van de pont naar huis, toch al gauw een minuut of 30, zat ik me af te vragen hoe erg de schade kon zijn. Ik had me voorbereid op het ergste, maar toen ik de hoek om kwam bleek het allemaal wel mee te vallen. De zoon van de "briefschrijfster" was met zijn stepje tegen de achterkant van onze Hummer aangereden, had de bumper beschadigd en op de achterklep zat een lichte deuk van het hoofdje van het kereltje. Gelukkig was het ventje o.k. en de schade is allemaal verzekeringswerk.
Fijn dat er nog eerlijke mensen zijn, anders had ik mooi zelf voor die schade op kunnen draaien.

Geen opmerkingen: