donderdag 19 juni 2008

Meedraaiend

Op het log van Eric heb ik er nog niks over gelezen, dus moet ik voor deze keer maar de licht zeikerige rol op me nemen om wat te schrijven over de meesturende achterwielen op de nieuwe Renault Laguna. Vraag is waarom men deze noviteit op een niet al te grote auto heeft geïntroduceerd. Het fenomeen is namelijk niet onbekend. Lange vrachtwagens hebben het al jaren en het helpt ze om krappere bochten gemakkelijker te draaien. Maar dat zijn dan ook wagens van minimaal 20 meter lang. Wat heeft het voor nut om dit op een auto van een meter of 4 te installeren? Dan kan je de bochten nog scherper nemen en nog beter straatje keren, aldus de reclame van Renault.
Ik denk dat de doelgroep van Renault voor de Laguna bange rijschoolhouders is. Maar ja, ik zei gisteren al dat ik niets van reclame begreep.

Geen opmerkingen: