maandag 2 juni 2008

Op tijd

Net als vorig jaar neem ik ook dit jaar een maandje vrij van de radio. Nou ja, ook weer niet helemaal, want het programma gaat gewoon door. Het is alleen niet live vanuit de studio in Egmond, maar live opgenomen op zolder. Van het weekend had ik ineens een idee voor de 5 programma's die ik in juli uit wil laten zenden. Elke week staat muzikaal een decennium centraal, op 3 juli dus de jaren '60, op 10 juli de jaren '70, enz. Met mini-specials rondom artiesten die centraal stonden in die periode en verder gewoon heel veel muziek. Ik dacht nog even om ook oude journaal- en polygoonfragmenten in de uitzendingen te verwerken, maar hallo! Het is vakantie, hoor! Veel te veel werk.
Gisteravond heb ik de eerste uitzending al gemaakt, het wordt echt een heel erg leuke zomer. Luisteren dus (maar dat deed je natuurlijk toch al elke week)!
Via het web, of via de ether 105.9FM.

Geen opmerkingen: