maandag 16 juni 2008

Grillworst

Sinds een paar maanden ben ik op mijn werk intern verhuisd naar de derde verdieping van ons pand aan de Herengracht. Ik zit nu samen met mijn collega in een kamer van 5,5m bij 6m van waaruit we een klein uitzicht hebben over de Reguliersdwarsstraat. Mijn collega had thuis nog een elektrisch oventje over en die heeft ze mee naar kantoor genomen. Sinds enkele weken gebruik ik dat oventje om broodjes in af te bakken. Op maandag ga ik dan naar de AH, haal afbakbroodjes, melk en beleg voor de week en geniet zodoende elke dag van lekker vers brood met kaas, worst en zoetigheid. Ideaal.

Vandaag ging ik ook weer naar de AH, kocht kaas, melk en grillworst. Zojuist had ik mijn broodjes gebakken en zat helemaal klaar voor een broodje kaas met grillworst toen mijn oog viel op de verpakking van de grillworst. Daar zat een gat in! Erger nog, er zat ook een gat in de grillworst dat net zo groot was als het gat in de verpakking.
Bij de service balie van de AH vroeg ik of ze de Welpies wel goed voederden of dat er een muis aan de gang was geweest. "Beiden", zei de dame. Oppassen dus, als je niets vermoedend die Welpies thuis op je tv hebt staan.

Geen opmerkingen: