maandag 9 juni 2008

Goed cijfer

Van het weekend zijn Geri en ik met de scooter wezen touren. Op zaterdag zijn we langs Akersloot, Krommeniedijk, Krommenie, Wormerveer en de Schermer gereden om uiteindelijk met een ijsje in Alkmaar te eindigen. Het weer was natuurlijk fantastisch dus zaten we met korte mouwtjes heerlijk in het zonnetje te genieten.
Gisteren was het weer ook alweer zo geweldig en zijn we naar Amsterdam gereden zodat Geri de cijfers kon inzien van haar tentamens van vorige week. Met een allround cijfer van een 8 reden we weer tevreden huiswaarts.
Vanmorgen bedacht ik mij dat de laatste keer dat ik zo bruin was in 1997 moet zijn geweest. Met mijn kevertje reed ik toen door het land, armpje stoer op het naar beneden gerolde raampje. Het enige verschil is dat ik dit jaar wat egaler bruin ben: 2 armen!

Geen opmerkingen: