zondag 22 juni 2008

Geland

En zo stond heel Nederland na 2,5 uur weer op zijn benen nadat we collectief twee weken met ons hoofd in de wolken hadden vertoefd. Maar eerst hadden we nog een halve week vrij. Ja, daar heb je als lezer van dit blog weinig van gemerkt, maar Geri en ik zijn woensdag naar een pittoresk hotelletje aan de Belgische kust vertrokken en aldaar genoten we 3 dagen van de rust, het heerlijke eten en de Belgische vriendelijkheid. Het was zalig.
Gisteren ben ik naar het Indian Summer Festival geweest in het Geestmerambacht, een recreatieterrein ten noorden van Alkmaar. Daar was ik net op tijd om het laatste stukje van het optreden van Alain Clark mee te pikken, zag ik Golden Earring voor het eerst van m'n leven live (goed, zeg!) en Anouk (wat een kapsones, zeg!). Op een scherm naast het podium kon je de verrichtingen van het Nederlands elftal goed volgen, maar dat creƫerde dan weer van die rare momenten dat je naar Long Blond Animal staat te luisteren en er een kans(je) is: "Long bloooooooo-hooooooo naast!".
Ook al eindigde het dan in verlies, het concert was een perfecte afsluiter van deze korte week vakantie. Ach, nog twee maandjes en dan heb ik echt vakantie. Goeiemorgen! Dat klinkt wel heel ver weg!

Geen opmerkingen: