dinsdag 4 september 2007

Tracks @ the movies!

Donderdagavond is de eerste uitzending na de zomerstop en ik heb er zoveel zin in! Een maand lang heb ik geen Tracks gedaan en voordat ik die maand in ging dacht ik nog dat ik heel veel tijd over zou houden. Dat was dus niet het geval! Integendeel. Dan was er weer dit, dan weer dat...wel allemaal leuk, hoor, maar ik heb uiteindelijk net iets minder kunnen doen dan ik vantevoren gehoopt had. Om toch even een idee te geven wat ik nou gemaakt heb de laatste tijd, kan je hier een paar voorbeelden van bij mij thuis gemaakte jingles vinden. Ook voor jouw showprogramma kan ik ze maken, gewoon even contact opnemen (zie ook de Tracks-site!).

Maar goed, aanstaande donderdag moet je echt even luisteren, want het wordt heel erg leuk. Ik heb allemaal filmmuziek uit de oude doos opgeduikeld, hele mooie filmmuziek waar je de radio voor aanzet! Niet vergeten,hè!

Geen opmerkingen: