vrijdag 21 september 2007

Splash!

Sinds 6 september zit er voor mij op donderdagavond een nieuw programma, Splash! Twee dames, Helen en Sharina, maken dan de studio en de ether onveilig. Vooral in de studio is het één groot feest als ze bezig zijn. De studio van Radio 80 zit in de parkeerkelder van Badhotel 't Zuiderduin in Egmond aan Zee en als ik tegenwoordig de kelder inrij op donderdagavond kan ik de dames al horen giebelen, geinen en lachen! Ze zijn zo ongelooflijk enthousiast en dat maakt het voor mij nog weer leuker om naar de studio te komen elke week.
Gisteren waren ze bij de presentatie van de nieuwe cd van Nick & Simon in Volendam en hadden ook een interview met hen. In hun eigen programma hadden ze niet genoeg tijd meer om het interview uit te zenden, want het moest eerst nog gemonteerd worden. Dus had ik om 21.45u de primeur: een interview met Volendammer trots, afgesloten met hun nieuwe single. Hier kan je het terugluisteren.

Geen opmerkingen: