maandag 28 augustus 2006

Vakantie

Zo langzamerhand beginnen mensen te vragen wanneer we op vakantie gaan. Aan het eind van deze week! Vrijdag is mijn eerste vrije dag, zaterdag gaan we naar Burak en Gaetane in het prachtige Belgische land en op zondag gaan we dan door naar Disneyland Parijs. Voor mij is het een lang gekoesterde wens om met Geri naar Disneyland te gaan; Geri is iets minder enthousiast.

Komen we op de 5e weer thuis en vliegen de 7e 's morgens naar de Dominicaanse Republiek. Laatst hebben we nog een paar extra dagen geboekt, dus we komen weer terug op de 18e. Lekker! Even helemaal niets!

De 20e begin ik bij mijn nieuwe opdrachtgever en dat is geworden..... (tromgeroffel) ..... Deutsche Bank in Amsterdam. Ik ga daar werken op de trust-afdeling en daar heb ik heel veel zin in. Het is nog niet zeker hoe ik naar Amsterdam ga reizen. Mijn voorkeur gaat uit naar de trein, maar Vitae wil dat liever niet (te veel administratieve rompslomp) omdat ik al een auto van de zaak heb. En zo, dames en heren in Den Haag, slibben de wegen langzaam maar zeker dicht!

De foto van vandaag komt van een hele gave site waar je je hart op kan halen als je Francofiel bent. La France vue du ciel biedt luchtfoto's van Frankrijk aan waarop je allerlei leuke dingen kunt bekijken, zoals de landingsgebieden in Normandiƫ, de Eiffeltoren, St-Tropez, etc. Erg leuk!

Geen opmerkingen: