dinsdag 8 januari 2008

Zwembad

Vandaag ben ik na ruim 3 weken voor het eerst weer eens wezen zwemmen in het Zuiderbad. Ik zou er eigenlijk niet zo veel over moeten schrijven, want het succes van het lunchzwemmen wordt volgens mij tegelijkertijd de ondergang. Het is tegenwoordig zo druk in het bad dat je bijna niet meer vrijuit kan zwemmen.
Toch is het nog steeds helemaal geweldig om te zwemmen zo tussen de middag. Ook al is januari de drukste maand van het jaar op mijn werk, ik blijf liever tot laat werken, als ik m'n baantjes maar kan maken.
Maar goed, het was na 3 weken wel weer alsof ik helemaal opnieuw moest beginnen. Tijdens de kerst heb ik werkelijk helemaal geen beweging gehad, het werd dus weer tijd om te water te gaan. Na 3 baantjes had ik het end al in de bek, zoals we in Heiloo zeggen. Maar uiteindelijk verlaat je na een half uurtje toch helemaal herboren het bad. Zalig! Meer!

Geen opmerkingen: