zondag 4 november 2007

Trilogie

Afgelopen vrijdag heb ik met VW gebowld. De personeelsvereniging is nogal actief binnen onze organisatie en na het uitje in augustus, naar Fifteen, gingen we nu dus bowlen bij Borchland in Zuidoost. In 2005 had ik voor het laatst de schoenen onder gebonden, maar blijkbaar is het met bowlen net als met goede wijn: het wordt beter naar mate je er langer niets mee doet. Bij mijn eerste ronde kwam ik op een puntentotaal van 161, de tweede was minder maar eindigde ik tenminste niet als laatste. Daarna hebben we gegeten van de glas-grill. Wel eens gedaan? Nee? Houden zo! Ach, het was best lekker, hoor, maar tegen het einde is zo'n glasplaatje helemaal zwart en je vlees dus ook. Wat wel heel erg lekker is op zo'n plaat is ananas, jammie!

Gisteren zijn we op jacht gegaan naar een nieuwe scanner en dito printer. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een Canon printer die in de aanbieding was bij It's en een Epson scanner met mogelijkheid om negatieven te scannen. Vooral dat laatste vind ik echt ontzettend leuk, want ik zie nou foto's die ik in geen jaren gezien heb. En ze zijn meteen "voor eeuwig" gedigitaliseerd. Als ik tenminste niet vergeet om een back-up te maken.

En vandaag zijn mijn opa en oma dan alweer 71 jaar getrouwd en vanmorgen zijn we even langs geweest. Gefelicitaart!

De foto van vandaag is er eentje uit mei 2000 van mijn laatste kever. Tenminste, voorlopig is het de laatste. Als ik ooit weer een keer geld heb is één van de eerste dingen die ik koop een mooi kevertje. Tot die tijd rijden we in de auto die het dichtst bij de kever in de buurt komt, namelijk de Fox.

Geen opmerkingen: