woensdag 7 november 2007

Tram

Sinds 1 oktober ben ik bij VW belast met de verbouwing van de derde verdieping. Ja, ik weet het, ik ben gezegend met twee linkerhanden, maar toch mag ik die verbouwing leiden. In ieder geval, voor het toegangssysteem moest ik gisteren naar een computerwinkel om een verbindingskabeltje te kopen. Bij het filiaal aan het Koningsplein hadden ze echter niet wat ik moest hebben en dus werd ik doorverwezen naar een volgend filiaal op de Ceintuurbaan. Met de tram heen, natuurlijk, want één van de leukste dingen die je in Amsterdam kan doen tegenwoordig is met de nieuwe tram door Amsterdam rijden (de linker op de foto van vandaag). De zon scheen, strakblauwe lucht en ik zat achter in de tram. Daar is namelijk een erg groot raam geplaatst van ongeveer 1,5 x 1,5 meter en dat geeft een heel mooi beeld als je door de stad rijdt. Het is net dat programma van de EO, Rail Away, maar dan achterstevoren.
Met de zon in mijn gezicht was het even stil genieten...

Geen opmerkingen: