woensdag 23 april 2008

Scanner

Enige tijd geleden heb ik mezelf bij het bedrijf opgeworpen om de verbouwing te leiden van een nieuwe verdieping, zoals je hier kon lezen. Inmiddels is de verbouwing achter de rug en is alles geregeld. Wat ik bij de verbouwing niet kon weten, is dat ik mijn eigen toekomstige werkplek aan het (laten) maken was. Samen met 4 collega's ben ik namelijk naar die derde verdieping verbannen. Daarom is het dus maar goed dat ik alles hier geregeld heb alsof ik er zelf zou komen werken.
Eén van die dingen die ik voor mezelf goed geregeld heb is een kleuren scanner/printer/fax/kopieermachine op 5 meter van mijn bureau. Op mijn oude plek moest ik altijd twee deuren door en dan kon het zomaar gebeuren dat er iemand anders met jouw printjes wegliep. Dat is dus verleden tijd.
Vandaag zag ik in mijn krant de cartoon staan die je vandaag als plaatje ziet staan. Briljant apparaat, die scanner! Hij scant zelfs in kleur!

Geen opmerkingen: