maandag 28 april 2008

Binnen

Het is officieel, ik ben (weer) de eigenaar van een brommer. Nou ja, een brommer...als ik denk aan een brommer denk ik aan een Zündapp of een Püch uit het jaar kruik. Dit is een scooter en er zit inderdaad een 50cc motorblokje onder, maar in Italië wordt onder hetzelfde frame een 200cc blok gehangen. Het is derhalve, met uitzondering van de 50cc, dus eigenlijk een motorscooter.
Maar goed, afgelopen vrijdag heb ik 'm opgehaald nadat ik via Marktplaats in contact was gekomen met de verkoper. Deze man had hetzelfde fanatieke in zijn ogen dat ik nog herkende van Keverrijders; ze doen al hun onderhoud zelf, halen hun onderdelen uit de meest onmogelijke plaatsen en zijn extreem zuinig op hun spullen. De scooter was van zijn vrouw geweest, of zijn zoon, maar zelf reed hij er ook wel eens op. Kan mij het wat schelen, het ding rijdt gewoon goed.
Vanaf morgen ga ik er ook mee naar mijn werk. Gisteravond heb ik er al een keertje mee naar Amsterdam gereden, het was heerlijk weer, zalig!

Geen opmerkingen: