zaterdag 19 april 2008

Leuke dag

Gisterochtend heb ik de scooter van mijn buurman geleend om eens te kijken of ik dat wel wat zou vinden als dagelijks transportmiddel in plaats van de trein. Het allerbeste nieuws was dat het in tijd echt helemaal niets uitmaakt. Zowel met de scooter als met de trein doe ik er 65 tot 70 minuten van deur tot deur over.
Het grootste nadeel is wel dat het erg koud is op zo'n ding. Gisteren was het niet warm en het waaide ook nog eens erg stevig, dus toen ik er af kwam na ruim 2 uur leek ik bijna op een karakter uit Ice Age.
Maar het is wel heel erg leuk, hoor, zo'n scooter. Ik heb echt genoten, het was weer net alsof ik 16 was!
's Avonds waren we naar de verjaardag van mijn moeder, ze werd 66! Daar was ook een vriendin van mijn moeder te gast. Deze vrouw was tot haar scheiding een paar jaar geleden de vleesgeworden truttigheid, een beetje een Ellen Brusse. Tegenwoordig is ze helemaal los en praat daarbij over sex zoals ik mensen van haar leeftijd (ver in de 60) nog nooit over sex heb horen praten. Ze woont in De Rijp, dus was voor mij de link snel gelegd: ze speelde haar eigen versie van Sex & The City, oftewel Sex & The Rijp. Nu maar afwachten totdat ze Mr Big eens meeneemt naar een volgende verjaardag.

Geen opmerkingen: