dinsdag 18 december 2007

Koud hè?

Ik weet uiteraard niet hoe jij het vindt, maar ik vind het erg koud de laatste dagen. Meestal draai ik met dit weer de plaat Are friends electric? van Gary Numan als opener in Tracks, omdat die plaat opent met de zin "It's cold outside". Alhoewel ik denk dat vrijwel niemand dit soort dingen oppikt, blijf ik het toch leuk vinden om van die puzzeltjes in het programma te stoppen.
Maar goed, ik wilde het gaan hebben over de kou. Want nu de kerst nadert (nog maar 7 dagen!), maakt het de BN'er kennelijk ook niet uit hoe koud het is want ze springen ineens weer uit de grond als krokussen in de lente. De score van de afgelopen dagen: Holland's Next Second Top Model Kassandra (ze werd gisteravond tweede) in de Kalverstraat, Nadja Hüpscher bij de AH aan het Koningsplein en Midas Dekkers op Amsterdam Centraal. Toevallig hadden de laatste twee gemeen dat ik ze kleiner vond dan ik ze vantevoren had ingeschat. Nadja 2 koppen kleiner en Midas één kop kleiner dan ik. Of ben ik nou zo lang?

Geen opmerkingen: