woensdag 26 december 2007

Vooruitblik

In deze tijd van het jaar kijken we in omroepland graag terug op een jaar en daar blijf ik niet bij achter. Dus hebben we morgen een hele leuke aflevering van Tracks met alle nieuwe muziek van 2007. En dat zijn dan de singles van 2007, maar natuurlijk ook de album tracks. Ik heb daarvoor alle playlists van het afgelopen jaar doorgewurmd en de nieuwe platen gefilterd en gesorteerd naar de keren dat ik een artiest in het programma gedraaid heb. De uitkomst vond ik zelf eigenlijk best verrassend! Ik wist niet dat ik één artiest (m/v) zó vaak heb gedraaid. Welke artiest (m/v) dat is? Dan moet je luisteren! Niet vergeten, morgen tussen 20.00 en 22.00 uur via ether 105.9FM in de gemeente Bergen NH en anders via de live stream op rtv80.nl.

Geen opmerkingen: