zondag 16 december 2007

Wat te doen?

Nu de kersttijd er weer aan komt zijn er ook weer heel veel dingen waar je je druk om moet gaan maken. Heb je die en die wel een kaartje gestuurd? Wat gaan we eten met de kerst? Gaan we ergens naar toe met oud & nieuw of blijven we thuis Monopoly'en? Kopen we oliebollen of maken we ze zelf?
Voor één ding heb ik een oplossing bedacht en ik kijk er nu alweer reikhalzend naar uit: de vrije tijd tussen kerst en oud & nieuw. Geri moet, helaas, gewoon werken in die periode. Alsof de bank omvalt als je in de week dat heel Nederland voor Pampus ligt niet komt werken. Anyway, ik moet mezelf dus gaan entertainen op de dagen dat Geri aan het werk is en gisteren bedacht ik mij ineens hoe ik dat moet gaan doen. Ik heb nog de derde versie van Rollercoaster Tycoon voor de Mac liggen en de Top 2000 wordt dan uitgezonden op Radio 2. Die twee dingen kan ik mooi combineren en ben ik een paar dagen kosteloos van de straat. Ik kijk er nu al naar uit!

Geen opmerkingen: