maandag 8 oktober 2007

Time

Toen ik nog op de basisschool zat, leek de tijd van de herfstvakantie naar de kerstvakantie mij wel een eeuwigheid te duren. Nu denk ik "goh, maar twee maanden dan ben ik weer een week vrij".
Sowieso lijkt de tijd sinds ik bij VW werk wel veel sneller te gaan. Misschien is dat omdat ik me minder verveel? Maar in het weekend heb ik het ook! Dan is het 12.00 uur op zondag en dan denk je dat je nog een hele middag hebt om van alles te doen, maar op de een of andere manier vliegt het voorbij en is er weer niets van je plannen gekomen. Bijvoorbeeld om dit log te updaten. Of het huis grondig te poetsen. Of om de 6 Star Wars-films achter elkaar te kijken. Gek is dat.

Roger Waters schreef en zong het in 1973 al:
Ticking away the moments that make up a dull day
You fritter and waste the hours in an off hand way

Geen opmerkingen: