zaterdag 6 oktober 2007

Bruiloft!

Mijn beste vriend Bart is gisteren getrouwd met "zijn" Natascha in het plaatsje Berg en Dal vlakbij Nijmegen en ik was zijn getuige.
Alle genodigden moesten om 13.30 uur verzamelen bij een landgoed in Heumen waarna we met een bus naar een uitermate pitoresk kerkje in Berg en Dal gebracht werden. Daaar was dus ook de huwelijksvoltrekking en als getuige was mij gevraagd om een speech te houden. Hier is een klein stukje uit die speech:

"Misschien weet u het niet, maar samen met Bart heb ik ook nog een tijd een radioprogramma gepresenteerd voor Radio Castricum. Van maart 1999 tot augustus 2001 maakten wij de ether onveilig met ons "knop om" programma...het was eigenlijk meer een "knop uit" programma. Ik denk dat ik op dit moment, in deze ruimte, meer luisteraars heb dan in 2,5 jaar Radio Castricum bij elkaar opgeteld! Toch was dat niet de reden voor het einde van het programma. Bart was begonnen met werken, ik ging samenwonen en was begonnen met een avondopleiding en allebei hadden we geen tijd meer om wekelijks in een radiostudio te zitten. Uiteraard hielden we contact en namen dan de muziek en de overige thema's door die ons bezig hielden."

Hierna stelde de ambtenaar de vragen, zei het bruidspaaar "ja" en stonden we weer buiten. Allemaal weer de bus in en terug naar Heumen, waarna we daar champagne en een overheerlijke taart kregen. 's Avonds was er een groot feest met een goeie band (echte blazers!), maar wij zijn om 22.15 uur weggegaan.

Heel veel geluk samen!

Geen opmerkingen: