woensdag 3 oktober 2007

Bike in head

Gisteren heb ik er een fiets bij gekocht voor op kantoor. Een tweedehandsje, hoor, niet weer zo'n mooie Batavus (die trouwens nog steeds briljant fietst, maar dat terzijde). De laatste tijd ben ik begonnen met zwemmen en dat bevalt heel goed. Tot nu toe ging ik daar met de fiets van mijn collega naar toe, maar dan zat zij ook achterop. Tegenwoordig zijn de fietsen echter niet meer zoals mijn vader die in de jaren '50 kocht, van massief staal, maar meer van waaibomen aluminium. Ik zag mijn geest dus al dwalen dat we ooit met zijn tweeën door die fiets zouden zakken. Dat nooit!
Dus ben ik wezen speuren op Marktplaats en heb gisteren een fiets gekocht in Heiloo bij een hobby'ist. Vanmorgen er de trein mee in en vervolgens naar de Herengracht gefietst. Wat een ervaring om over het Damrak te fietsen! En nu maar hopen dat 'ie niet gejat wordt...

Geen opmerkingen: