donderdag 16 maart 2006

Thuisstudio

Gisteravond na het werk ben ik even doorgereden naar Bergschenhoek. Ooit geweest? Nee? Ik ook niet, tot gisteravond althans. Even ter referentie, vanuit Amsterdam moet je de A4 op, bij Den Haag de A12 en dan bij Bleiswijk de snelweg af. Bleiswijk is trouwens één van de meest treurige plekken op aarde, maar dat ter zijde.

Maar goed, ik was in Bergschenhoek om een cd-speler op te halen voor mijn nieuwe thuisstudio. Het plan is namelijk om thuis een opnamestudio te gaan maken, dan hoef ik niet altijd naar de studio om een radioprogramma te maken. Als ik dan een keer niet kan, maak ik thuis mijn programma, stuur dat naar de studio en klaar is Kees.
Heb ik dan een radioprogramma? Nou, laat ik het zo zeggen, ik zit tussen twee stations in op het moment... En het nieuwe station weet nog niet dat ik eraan kom!

Nu nog een microfoon...

Geen opmerkingen: