dinsdag 20 januari 2009

Schoonmaak

Zojuist heb ik mijn account bij Hyves eruit gegooid. Bah, wat ben ik klaar met die shiny happy people beweging. Neem nou zo'n tekst als deze:

Er moet een vergissing in het spel zijn, want als we niet beter wisten zouden we denken dat je je account permanent wilt verwijderen. Hiermee verwijder je ook al je foto's, video's, vrienden (alsof ik eigenhandig mijn vrienden om het leven breng - zijn die gasten wel lekker?) en deel je je sociale leven een klap toe die niet zelden fataal blijkt... (yeah, right) Vaak hebben mensen ook even nodig om hun draai te vinden op Hyves. Maar goed. Haal diep adem, tel tot 10 en klik op de link om je verwijdering definitief te maken.

Je zou bijna gaan twijfelen, maar oh, geen zorgen. Voordat ik bij 2 was, had ik al op de link geklikt. Weg met al die overbodige shit! Dit is de grote internet voorjaar schoonmaak!

Geen opmerkingen: