donderdag 8 januari 2009

Live

Vorige week donderdag had ik een heel erg leuk programma gepland, vond ik zelf. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om het nieuwe jaar te beginnen met twee concerten, één van Coldplay en één van Queen. Vanaf de 27e had ik daarom elk uur een promo laten draaien en ik vermoed dat er ook heel wat mensen met een cassettebandje in de aanslag naast de radio zaten. Alles was in gereedheid gebracht, ik had het programma vantevoren opgenomen en het zou automatisch door de Radio 80 computer ingestart worden.
Maar helaas, door een technische storing werd er van alles uitgezonden, maar geen Tracks. Daar baalde ik vreselijk van toen ik het hoorde, maar ja, er was weinig aan te doen. Voor die mensen die net als ik die twee concerten alsnog een keer willen horen, ik ben nog met Radio 80 in onderhandeling voor Koninginnedag tussen 22 en 24 uur. Dat zou dan echt een Tracks avond worden, want tussen 20 en 22 ben ik sowieso te horen met de Top 24 van de Nederlandstalige Tracks. Ik hou je op de hoogte.

Geen opmerkingen: