maandag 19 januari 2009

Binnen!

Het is dan eindelijk zover: de langverwachte iPhone is in huize Van der Ent gearriveerd. Het was een mooie aanbieding van KPN en daar heb ik nu op toegehapt. De iPhone is gratis en het abonnement wordt vergoed door kantoor. Wat wil een mens nog meer?
Ben meteen even de Apps-store van Apple in gedoken en heb daar wat leuke proggies voor mijn trots gedownload. Zo is er eentje waamee je alle treinbewegingen in de gaten kan houden. En zo wist ik vanmiddag op het station al lang en breed dat de trein vertraging had voordat het omgeroepen werd.
Er is trouwens ook een proggie voor Hyves, maar eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met dat hele Hyven. Heel veel mensen schrijven daar in de rubriek WieWatWaar (WWW) precies op waar ze zijn en wat ze doen. Tjeesis, heb je nou echt niks beters te doen? Nee, blijkbaar niet. Maar dat is nog niet het ergste, want in de mailings van Hyves laten ze niet alleen de laatste 20 WWW berichtjes zien maar ook van welke Hyves ze allemaal lid geworden zijn. En dus weet ik dat er iemand in mijn Hyve is die lid is geworden van de "parenclub Hyve". Gadverdegadverdegadverdegadver! Ik wil het allemaal niet weten!
Ach, laat ik het zonnig proberen te bekijken. Misschien wilde deze persoon wel lid worden van de paardenclub Hyve, maar heeft iets te snel getypt en op OK geklikt.

Trouwens, voor diegenen die via Hyves dit blog lezen, het origineel staat hier. Daar is het blog vele malen mooier qua lay-out en je kan ook de oude verhalen lezen. En wees nou eerlijk, wie wil dat nou niet!

Geen opmerkingen: