woensdag 21 januari 2009

Gespot

Vanavond liep ik naar de tram bij de Bijenkorf in Amsterdam. De bestuurder deed, hoe aardig, de deur voor me open en ik pakte tegelijkertijd mijn portemonnee om te betalen. Ik kijk op, kijk de bestuurder aan en zeg "hé, ik wist niet dat Fons op de tram zat!". "Nou", zei de bestuurder, Fons dus, lachend, "dit doe ik ook alleen maar om de vaste lasten te betalen". Inderdaad, dacht ik, je kan even nie zingen nie, dus moet je toch op een andere manier je brood verdienen!
Zag laatst trouwens nog meer BN'ers voorbij schuiven in Amsterdam. Prem bijvoorbeeld, die al telefonerend van de pont van Noord liep. Maar ook Nicolette Kluijver liep ik tegen het fragiele lijf. Ze zag er een beetje vies uit. Zo van "dat slippie kan nog wel een week". Jammer van zo'n mooi meisje.

Geen opmerkingen: