woensdag 26 november 2008

ikTelefoon 3

Goed nieuws van het front der iPhones! Tegenwoordig is het toestel ook voor andere providers geschikt, dus dat neemt de problemen waar ik eerder over berichtte weg. Ik geef het nog een half jaar en dan beginnen de tarieven voor dit klop-zuig-strijk-apparaat vanzelf te dalen. Hoop ik tenminste, want mijn huidige contract bij mijn telecomprovider loopt af op 3 april 2009.
Vorige week had ik trouwens nog even goede hoop om "voor weinig" aan een iPhone te kunnen komen, maar het bleek dat mijn broer een spreekwoordelijke kat in de zak gekocht had. Zelf had hij er geen belangstelling voor, maar speciaal voor zijn broertje had hij een telefoon gekocht die uiterlijk erg leek op een iPhone. Maar helaas, op de achterkant stond er "Skiphone - Made in China" in plaats van het vertrouwde Appletje.
Nooit geweten dat je kunt skiƫn in China, weer een vakantiebestemming erbij!

Geen opmerkingen: