zondag 6 juli 2008

Die tijd van de maand


Ongetwijfeld hebben de vaste lezers van dit blog zich afgevraagd "is hij op vakantie?" of "wat is er aan de hand, ik weet dat hij niet op vakantie is maar het log wordt niet geüpdate". Het antwoord op de eerste vraag is "nee", het antwoord op de tweede vraag ligt iets moeilijker. Aan het begin van elke maand ben ik gewoonlijk erg druk op mijn werk en heb ik weinig ruimte in mijn hoofd om aan stukjes voor mijn blog te denken, of heb ik er gewoon geen tijd voor om ze daadwerkelijk te schrijven. En de weekenden dan? Dan heb ik vaak nog TracksFM.nl dat bijgewerkt moet worden en een radioprogramma dat voorbereid moet worden. Ja ja, druk druk druk.
Nou, valt wel mee, hoor. Vanaf vandaag ben ik er weer wat regelmatiger, hoop ik. En hoop doet leven, roept de EO al jaren.

Geen opmerkingen: