zaterdag 8 maart 2008

Mol

Afgelopen week was ik bij de collega's te gast in Wolfsburg, daar waar de Volkswagen fabriek staat, maar daarover binnenkort meer. Ik had dus geen mogelijkheid om donderdag de laatste aflevering van "Wie Is De Mol" te kunnen bekijken, maar gisteravond heb ik direct na de afwas de video aangezet. Vorig jaar meldde ik al dat ik erg slecht ben in het spotten van De Mol. Tot op de dag van vandaag houd ik vol dat toen de mol Renate Verbaan was, ook al was de officiƫle lezing dat het Inge Iepenburg was.
Dit jaar was het niet anders. Tot Patrick eruit moest, was ik de mening toe gedaan dat hij de mol was. Geri daarentegen riep al na de derde aflevering dat Dennis Weening de mol was. Waarmee maar weer is gebleken dat je Geri geen knollen voor citroenen kunt verkopen!
Voor volgend jaar zet ik in op degene die zich het appeligst voor doet komen. Tot nu toe is dat eigenlijk altijd de mol geweest. Ik kijk nu alweer uit naar het volgende jaar.

Geen opmerkingen: