maandag 10 maart 2008

Pret!

Zoals gezegd, vorige week was ik te gast bij mijn collega's in Wolfsburg. VW had een congres georganiseerd voor financiële VW-mensen van over de hele wereld. Klinkt misschien saai, maar het viel allemaal wel mee. Het begon namelijk met een halve dag pret maken met een auto! Ik had enorm veel mazzel, want ik mocht een parcours over dat speciaal was aangelegd om (potentiële) klanten te verleiden om een Touareg aan te schaffen. We gingen dus met zo'n auto door een waterbak, een heuveltje op van 30%, een setje trappen op en af, door een rivierbed, mul zand, een wipwap, boomstammen en nog wat diverse heuveltjes. Het was briljant! Ik snap eigenlijk niet waarom je met zo'n auto alleen maar op de snelweg zou willen rijden. Ik denk dat het helemaal geweldig zou zijn om met die auto de bergen in te gaan. Nee, laat me dat anders zeggen: niet in gaan, maar op gaan!
Maar goed, na zoveel pret was het congres met gemak te volgen. Werd het even saai, dan dacht ik bij mezelf "VROOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR!!!" en waande me weer even net Michel Vaillant.

Geen opmerkingen: