donderdag 18 januari 2007

Wind

Door de wind is Tracks vandaag afgelast! Het leek me niet verantwoord om vanavond in de harde wind richting de studio van Radio 80 af te reizen. Dus ben ik vanavond gewoon thuis en heb ik net Wie is de mol gekeken.
Lijkt mij trouwens duidelijk wie de mol is. Renate Verbaan natuurlijk. Maar ja, in de voorgaande edities zat ik er ook altijd naast dus is mijn trackrecord erg slecht. Dit keer ben ik er vrijwel voor 100% zeker van.
Is trouwens wel grappig, ik ben haar ooit een keer tegengekomen in een bioscoop in Amsterdam. Ik kwam namelijk uit de film en zag een ongelooflijk mooie meid staan. Dan ben ik altijd wel benieuwd naar wat voor gozer daar dan bij hoort. Er stond een beetje een verwijfd type naast haar. Je kent dat wel: beetje te bruin, zonnebril in het iets te lange haar terwijl het 22.00 uur is.
"Tjeesis, die nichten hebben altijd de mooiste meiden. Ohhhh, da's Winston Gerstanogwat". Hoorde ik later dat die twee al jaren een relatie hebben.

Geen opmerkingen: