maandag 13 augustus 2007

iRadio

Een dag of 10 terug was Marcel Bak hier om een paar dingetjes in te spreken. Met Evert Visser blazen we namelijk aanstaande zaterdag het legendarische showprogramma De Vlo Op je Kussen-Show nieuw leven in en daar hebben we nieuwe jingles voor nodig. Briljante jingles zijn het geworden, al zeg ik het zelf.
In ieder geval, Marcel vroeg mij gedurende de avond of E-Bay wat is. Nou ben ik een enorm enthousiast E-Bay'er, dus was hij aan het juiste adres voor een demonstratie. Voortvarend ging ik te werk en liet hem de zoekfunctie zien, ik zocht op de term "radio" en vond iets dat ik al langer zocht, namelijk een iPod Radio Remote. Je hangt dat ding aan je iPod en die verandert spontaan in een radio zodat je live radio op je iPod kan luisteren. Dat ding kost hier in de winkel €59,95. Inclusief bezorging vanuit Hong Kong kost datzelfde ding op Ebay €15,95. Kijk, daar kan je je geen buil aan vallen. Meteen besteld, dus.
Vorige week vrijdag was het binnen. Two thumbs up!

Geen opmerkingen: