donderdag 9 augustus 2007

F1 Teammanager

Het formule 1-seizoen begon dit jaar op 18 maart in Australie. De enige reden waarom ik dit weet is omdat ik meedoe met de Formule 1 Teammanager. Het R80 Tracks F1 Team doet het voor een eerste keer niet slecht, al zeg ik het zelf.
Eigenlijk al sinds de dag dat ik geen vrijgezel meer ben, heb ik geen F1-race meer helemaal gezien. Niet omdat Geri het niet leuk vind om te kijken of zoiets, maar omdat ik 2 uur tv kijken op zondagmiddag gewoon een beetje zonde van mijn tijd vind en er liever in die tijd samen op uit trek. In dat licht bezien vind ik het eigenlijk helemaal een prestatie dat ik in de middenmoot "meerijd".
Voor volgend jaar heb ik al een strategie bedacht, maar die ga ik hier niet vertellen natuurlijk. Volgend jaar om deze tijd hoor je wel hoe het dan gaat.

Geen opmerkingen: