vrijdag 3 augustus 2007

Heroes

Ik ben gek van superhelden. Maar dan wel in filmvorm, niet zo zeer de comics. Op de één of andere manier vind ik de comics altijd een beetje vervelend lezen. Schreeuwerige plaatjes, idiote dialogen, nee, niet echt mijn kopje thee.
De films daarentegen vind ik over het algemeen top. Dat moet vast komen doordat ik op heel jeugdige leeftijd Superman in de bioscoop gezien heb met mijn tante. Dat maakte zo'n indruk dat ik toen ik de bioscoop uitliep dacht dat ik zelf Superman was. Met gebalde vuist en gestrekte rechterarm rende ik over straat, want dat deed Superman ook. Helaas kwam ik niet verder van de grond dan een halve meter. Sindsdien heb ik mijn cape aan de wilgen gehangen.

Maar nu is er dan Heroes op tv! Een Amerikaanse serie waarin gewone mensen erachter komen dat ze eigenlijk heel erg ongewoon zijn. Zo kan de één gedachten lezen, de ander kan de toekomst voorspellen en weer een ander kan....vliegen! Kijk, dat geeft hoop. Stel nou dat ik ook iets ongewoons kan...maar het nog niet weet. Ik hou je op de hoogte.

Geen opmerkingen: