zaterdag 30 december 2006

Meer compu-leed

Tja, je zou denken dat het onderhand wel over zou zijn met het computerleed, maar nee. Een nieuw hoofdstuk in dit schier oneindige verhaal.
Na mijn eerdere mededelingen (kijk hier, hier en hier) over het genoeg hebben van Microsoft en het maken van de overstap naar Apple, had ik besloten om mijn pc nog één kans te geven. Dus heb ik 'm naar de lokale computerboer gebracht om na te laten kijken en de kapotte onderdelen te vervangen. Na een maand heb ik vandaag eindelijk die pc opgehaald (nieuwe harde schijf en werkgeheugen - EUR 150). Boven aangesloten, de cd met XP erop erin, wachten, totdat...
Je raadt het al: hij is weer op hol geslagen en nu is het definitief over en sluiten voor dat ding. Hij doet he-le-maal niets meer, piept alleen maar!

Toch wel lichtelijk verdrietig kwam ik weer beneden. Geri zei tegen me "ga die Apple nou maar kopen". En dat ga ik dus doen ook, aankomend weekend. Maar niet voordat ik bij die klaphark van WdB Trading mijn geld voor de "reparatie" terug heb gehaald...

Geen opmerkingen: