vrijdag 28 april 2006

PdK Productions internationaal






Soms verzin je wel eens iets dat later door iemand anders in een andere vorm ook verzonnen wordt. Zo is er bijvoorbeeld de programmanaam "Classics". Toen ik begon bij Radio 80 in 1993 had ik die naam verzonnen voor mijn zondagavondprogramma. In dit programma werd er vooral oude muziek gedraaid, dus was "Classics" een goeie naam. Jammer was alleen dat Radio 538 nog geen 2 maanden later ook een programma begon onder deze naam, maar dan op het tijdstip van de Arbeidsvitaminen, dus tussen 9 en 12 's morgens. En als jij dan een programma hebt bij een lokale omroep onder dezelfde naam krijg je de vreemde situatie dat anderen gaan denken dat jij die naam gejat hebt van 538. Dus kwam er een andere naam en dat werd Tracks.

Met PdKProductions.com is het eigenlijk een vergelijkbare situatie. In de zomer van 2004 werd ik gemaild door iemand die een bedrijf heeft in Canada dat heet...PDK Productions. Zijn domeinnaam ligt dichtbij die van mij, het scheelt maar 2 letters. Zijn vraag was of we samen konden werken. Tja, er zit een oceaan tussen, maar voor de rest geen probleem! Daar hoorde ik dus weinig meer van. Ondertussen zit het bij mij te broeien: "misschien kan ik de .com-naam wel verkopen en een nieuwe start maken met iets met Tracks..."

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen: