zondag 23 april 2006

Palm

Afgelopen vrijdagavond hebben we mijn afscheid van Oranje-Nassau Energie gevierd bij de Loocatie in Heiloo. Het eten was er heerlijk, maar belangrijker, het gezelschap was ook fijn. Met vier (oud-)collega's, Geri en ik werd het een intiem afscheidsetentje, precies wat ik wilde.
Er waren mooie woorden van (voorheen) mijn baas Vincent en ik kreeg een aanbevelingsbrief (altijd om vragen als je ergens weg gaat!), een kaart waarop bijna iedereen iets aardigs geschreven had en tot slot was er nog de grote finale: een palm. Nee, niet eentje die je in de huiskamer zet, maar eentje in de elektronische vorm. Geweldig apparaatje, ik heb er het hele weekend mee zitten spelen.

Iedereen bij Oranje-Nassau: heel erg bedankt voor dit mooie cadeau! Ik ben er heel blij mee en ik zal er met veel plezier gebruik van maken. Bedankt ook voor de mooie woorden in de kaart, het was hartverwarmend om te lezen. Oranje-Nassau zal bij mij altijd een speciaal plaatsje hebben en dat komt vooral omdat er heel veel hele lieve, aardige, intelligente en fijne mensen werken.

Nogmaals bedankt.

Geen opmerkingen: