woensdag 11 februari 2009

Lama

De vlag ging bij mij uit toen de Lama's bekend maakten dat ze gingen stoppen. Zacht gezegd was ik geen fan van dat programma. Flauw, afgezaagd, niet grappig. Althans, in mijn ogen. Ik weet dat er hele volkstammen zijn die bittere tranen hebben geweend toen het einde werd aangekondigd.
Waarom ze gingen stoppen was mij eerlijk gezegd nogal onduidelijk. Ze vonden het nog steeds leuk, maar wilden stoppen voordat het niet meer leuk was. Bovendien wilden drie van de vier heren overstappen naar de AVRO en Jeroen van Koningsbrugge maakte al Draadstaal voor de VPRO (wat überhaupt veel grappiger is). Misschien werd het een beetje te druk? Tja, tv-maken lijkt dan bijna wel een echte baan en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Tot nu toe zijn we in afwachting van het programma dat het "dolkomische trio" voor de AVRO gaat maken. Als de Suzuki commercial van Ruben Nicolai een graadmeter is voor het nieuwe programma, heb ik weinig hoop. Ik heb Ruben inmiddels uitgeroepen tot Pratende Penis Van Het Jaar. De award kan hij afhalen op de Herengracht in Amsterdam.

Geen opmerkingen: