woensdag 25 februari 2009

Bescherming

Altijd raar om weer te starten met een stuk op het log als je een tijd niets geschreven hebt. Want moet je nou gaan schrijven over wat gebeurd is of juist niet? Misschien later, op opa's verjaardag bijvoorbeeld, dat ik voor de vaste lezers van dit log een verhaal heb over mijn speech op de begravenis, nu heb ik er even geen zin an en gaan we over tot de orde van de dag.

Zo kreeg ik vandaag een url doorgestuurd van een site die tasjes maakt voor o.a. de iPhone. Vanaf $280 krijg je dan een handgemaakt beschermhoesje/tasje met een zilveren randje, eventueel voorzien van een inscriptie. Helemaal te Paris Hilton! Je kan natuurlijk ook het cheapo model kopen, zoals een collega van mij, maar dat is geen aanrader; het voelt en ziet eruit als een condoom om je iPhone!
Dan zijn er ook nog mensen die een film willen kijken op hun iPhone. Ik zou niet weten waarom, wanneer, hoeveel en hoe lang, maar die mensen schijnen er toch echt te zijn. Het probleem is natuurlijk wel dat je dan je iPhone lang vast zou moeten houden en daar krijg je dan al snel een lamme hand van. Dus is er nu iemand geweest die ook deze mensen tegemoet komt. Bijna te zot voor woorden, als je het mij vraagt.

Geen opmerkingen: