donderdag 26 februari 2009

Begrip

Wat is dat met "de vrouw" tegenwoordig? Als we de reclame mogen geloven kunnen ze niet poepen, want ze hebben allemaal een "opgeblazen gevoel" en "last van de stoelgang". Dan moeten ze weer aan de yoghurt om de verstopping weg te kanen en "het gevoel" kwijt te raken. Eet toch gewoon voldoende groenten, fruit en tuinafval, domme koe! Dan kan je weer poepen als een sputnik!
Deze reclames zijn al enige tijd op de buis en net als je dacht dat het niet meer erger kon, dient het volgende vrouwenprobleem zich aan. Namelijk het "urineverlies". Hou toch op, zeg! Ik wil het a) niet weten en b) loop even naar de drogist als je daar last van hebt, koop van die luiers voor volwassenen en val mij er vervolgens niet mee lastig! Iedereen gelukkig.
Enig begrip voor de vrouwenproblemen heb ik altijd wel zo rond "die tijd van de maand". Maar volgens weer een andere reclame is enig begrip volkomen misplaatst, want door je menstruatie "vertelt je lichaam je dat alles werkt". Ik wou dat ik het verzonnen had! En de slogan is vervolgens "have a happy period". Mooi! Vanaf nu dus geen extra knuffels en koppies thee meer, we gaan genieten van deze prachtige periode.
Zo zie je maar, elk nadeel heeft ècht zijn voordeel.

Geen opmerkingen: